De kracht van Vitamine A

Active Retinol

dermaceutic vitamine a

We staan bij Pro Skin Clinic 100% achter de producten van Dermaceutic. Ze werken immers veel doeltreffender dan gewone cosmetische producten. Omdat niet elke huid klaar is om met deze producten behandeld te worden, laat je je best goed begeleiden. Enkel als de crème geschikt is voor jouw huid, zal je het gewenste resultaat behalen.

De kracht van retinol

Activ retinol van Dermaceutic is één van de krachtigste vitamine A serums op de markt. Het ondersteunt de huid bij het celvernieuwingsproces, waardoor tekenen van ouderdom afnemen. Retinol verheldert zichtbaar het pigment en ontstekingen nemen af. Bij langer gebruik zien we ook fijne lijntjes en rimpeltjes vervagen.

Enkel een goed geconditioneerde huid zal dit product goed verdragen. Schakel daarom eerst professioneel advies in. Als je huid in aanmerking komt om dit krachtig serum te gebruiken, zal je er snel de positieve effecten van ondervinden.Geschikt voor mensen die last hebben van

• acnegevoelige huid
  • doffe huidteint
  • rosacea
  • zonbeschadigde huid
  • PIP postinflammatoir pigment (= vlekjes na ontstekingen)
  • fijne lijntjes en rimpeltjes

Niet geschikt voor mensen met

• melasma (zwangerschapsmasker)
  • actieve acne met open ontstekingen
pro-skin-clinic-meise-art-medico

Jan heiremans

Esthetisch huidexpert – assistent plastisch chirurg.

Om het juiste advies te kunnen geven vind ik het belangrijk om op de hoogte te blijven van de meest recente evoluties en de nieuwste technieken. Het voortdurend bijscholen en overleg met collega’s blijft een belangrijk onderdeel naast het uitbaten van mijn privékliniek, waar je als patiënt of klant steeds centraal staat.